Navigation



SLUŽBY - OSOBNÍ TRÉNINK

Osobní tréninky následují po první konzultaci, kde o Vás zjistím základní informace a doporučím další cvičební postupy.

Tréninky pod mým vedením trvají 60 minut a je nutné se na ně telefonicky či osobně objednat. Tréninková jednotka zahrnuje úvodní strečink, cvičení na posilovacích strojích i na podložce pod mým dohledem a závěrečné protažení. Kontroluji správnost provedení cviků a dle Vaší kondice určuji zátěž, počty sérií a opakování.

Sami absolvujete pouze úvodní zahřátí a závěrečný aerobní trénink dle mého doporučení.

Jednotlivé typy tréninků se mohou mezi sebou vzájemně prolínat, protože každý člověk potřebuje individuální přístup.

Máte-li zájem o smluvení termínů osobních tréninků či o více informací, neváhejte mne prosím kontaktovat, ráda Vám pomohu na cestě za Vašim cílem!



Osobní tréninky pro redukci váhy

Tyto tréninky jsou určeny pro ty z vás, kteří se chtějí zbavit přebytečného tuku, zrychlit metabolismus a docílit formovanějšího a pevnějšího těla.

Osobní tréninky pro nárůst svalové hmoty

Cílem těchto tréninků je zkvalitnění svalové hmoty a následné vyrýsování svalů.

Osobní tréninky pro posílení svalového systému

Toto cvičení má za úkol dostat Vás zpět do kondice např. po úrazech, operacích či dlouhodobé pracovní neschopnosti s důrazem odstranit jednostranné zatížení svalových partií a posílení ochablých, uvolnění přetížených a protažení zkrácených svalových skupin, způsobené právě například úrazem...

Osobní tréninky pro získání kondice

Nikdy jste necvičili, chcete začít cvičit jen tak pro dobrý pocit či odstranit svalové dysbalance, které vznikají dlouhodobým přetěžováním určitých svalových partií (např. při dlouhodobém sezení či stání)? Pak je tento typ tréninku určen přímo Vám.

Zdravotně nápravná cvičení

Během tohoto typu tréninku je kladen důraz na cvičení pro správné držení těla a na odstranění svalových dysbalancí, které vznikají dlouhodobým přetěžováním stejných svalových partií. Cvičení probíhá na základě diagnostiky pohybového aparátu.